Zavádzanie opatrení prostredníctvom spätnej väzby je pre Inštitút manažmentu UCM v Trnave prejavom otvorenosti, zodpovednosti a snahy o neustále zlepšovanie. Ide o praktický nástroj, ktorým budujeme inštitút reflektujúci potreby akademickej i profesijnej komunity.
Na Inštitúte manažmentu UCM v Trnave vnímame samotné získavanie spätnej väzby ako počiatočnú fázu riadenia kvality. Skutočný význam pre zlepšovanie vzdelávacieho procesu nadobúda spätná väzba až vtedy, keď sa systematicky pretaví do konkrétnych a cielených opatrení. Práve proces zavádzania jednotlivých riešení je nosným pilierom efektívneho zvyšovania kvality vysokoškolského vzdelávania a zodpovedného fungovania inštitútu.
Zavedené opatrenia predstavujú most medzi identifikovanými podnetmi a reálnou zmenou. Ide o aktívnu odpoveď na potreby študentov, zamestnávateľov, absolventov aj zamestnancov inštitútu, ktoré sú analyzované v kontexte dlhodobej stratégie rozvoja Inštitútu manažmentu UCM a štandardov kvality. Cieľom nie je len vyriešiť konkrétny problém jednorazovo, ale dôsledne posilniť celkovú kultúru kvality a cyklickosť zlepšovania.