Inštitút manažmentu si plne uvedomuje, že prenos poznatkov medzi akademickou obcou, priemyslom a širšou komunitou sa v súčasnosti považuje za dôležitú hnaciu silu inovácií a ekonomického rastu, regionálneho rozvoja a spoločenského pokroku.


Inštitút manažmentu preto nielen vytvára vhodné podmienky pre efektívny prenos poznatkov získaných pedagógmi a študentami, ale i venuje plnú pozornosť obojsmernému zdieľaniu a implementácii vedomostí, znalostí a výsledkov z akademického výskumu do hospodárskej a podnikateľskej praxe. Dosahuje sa tak efektívnejšie budovanie partnerských vzťahov medzi akademickou obcou, výskumnými inštitúciami, stredoškolským prostredím, sektorom turizmu a hotelierstva, komerčnými podnikmi, priemyslom, širšou komunitou a potenciálnymi odberateľmi na lokálnej, národnej, medzinárodnej úrovni a zároveň sa zvyšuje hodnotová ponuka a tretia rola univerzity.

Medzi kľúčové aktivity Inštitútu manažmentu v oblasti transferu poznatkov patrí:

  • aktívne vyhľadávanie potencionálnych partnerov a ich zapojenie do edukačného procesu,
  • nadviazanie užšej spolupráce s domácimi a zahraničnými akademickými, výskumnými, podnikateľskými a neziskovými inštitúciami,
  • koordinácia aktivít so strednými školami a študentmi stredných škôl,
  • udržiavanie aktívnych vzťahov s absolventami.