tvat-im

Týždeň vedy a techniky na Inštitúte manažmentu priniesol spojenie teórie a praxe

Inštitút manažmentu sa aj v roku 2025 zapojil do celoslovenského podujatia Týždeň vedy a techniky. Uvedené podujatie patrí medzi kľúčové aktivity, ktoré prepájajú študentov so svetom odborníkov a inovatívnych myšlienok. Program prebiehal od 10. novembra do 13. novembra 2025 a počas štyroch dní priniesol intenzívnu dávku poznatkov, skúseností a inšpirácie.

Tohtoročná ponuka bola mimoriadne pestrá a dynamická. Študenti mali možnosť zúčastniť sa osemnástich odborných prednášok a stretnúť osemnástich hostí z hospodárskej praxe. Súčasťou programu boli aj štyri zážitkové exkurzie, ktoré doplnili teoretické poznatky s autentickými skúsenosťami z reálneho prostredia.

Prednášky sa venovali širokému spektru tém. Študenti sa inšpiratívne oboznámili s oblasťami podnikania, financií, daní, líderských zručností, marketingu, regionálneho rozvoja, turizmu, hotelierstva, gastronómie a problematike ESG. Lektori priniesli pohľad na aktuálne trendy a na bežné problémy, s ktorými sa stretávajú vo svojich profesiách. Mnohé diskusie pokračovali aj po skončení prednášok, vďaka čomu mali študenti možnosť vytvárať kontakty a pýtať sa na konkrétne situácie z praxe.

Veľkú pozornosť vzbudili aj exkurzie, ktoré účastníkom umožnili vidieť fungovanie rôznych organizácií priamo na mieste. Študenti tak získali predstavu o tom, ako sa manažérske metódy uplatňujú v pracovnom prostredí. Exkurzie sa niesli v atmosfére objavovania a otázok, čo vytvorilo vzácnu kombináciu zážitkov so vzdelávaním.

Inštitút manažmentu vyjadruje poďakovanie všetkým, ktorí sa do programu zapojili. Účastníci ocenili prínos odborníkov a partnerských organizácií. Vďaka ich prítomnosti sa podarilo vytvoriť prostredie, kde sa stretáva teória s praxou, a kde vzniká priestor na nové myšlienky.

Týždeň vedy a techniky opäť potvrdil svoj význam. Ukázal, že študenti majú chuť spoznávať nové veci, a že odborníci sú pripravení podeliť sa o svoje know-how. Už teraz sa tešíme na ďalší ročník, ktorý prinesie nové témy, nové kontakty a nové zážitky.

   


O autorovi:

PhDr. Ján Ganobčík, PhD., MSc.
PhDr. Ján Ganobčík, PhD., MSc.

Je koordinátorom pre PR & Marketing na Inštitúte manažmentu UCM, kde vyučuje predmety spojené s marketingom. Okrem tejto problematiky sa venuje UI/UX.